Company news

Ruska on alkanut / Autumn foliage has started

Näkymiä vuokramökiltä ruska-aikana, Hollola, Lahti

Niin vaan taas verähti kesä kaiken kiireen ja siivousten keskellä ja ruska on tuloillaan. Tänä vuonna jotenkin erityisen kauniina ja värikkäänä kun koko lähiseutu roihuaa toinen toistaan kauniimpia värejä. Oletko jo käynyt ihailemassa Salpausselän ruskamaisemia tänä vuonna?

So summer is now over after all the rush and cleanings - autumn foliage is now slowly coming to our cottages. This year it is somehow even more beautiful than before and all the surroundings are just a carpet of orange and red toned colours. Did You already had time to admire autumn foliage landscapes of Salpausselkä this year?

About our company

Jarvin Oy is Finnish cottage rental company established in 2003. All our cottages are located only 10-20 min from Lahti, only a bit more than hour from Helsinki and Helsinki-Vantaa airport.

We take care about our cottages and have equipped them thinking about our guests. We offer also other services, i.g. motorboat renting, timeshares in Vierumäki and Katinkulta leisure centres and translation services.

Our purpose is to create great service expirience to every client - just try it!