Maaliskuun viimeinen päivä / Last day of March

Talvi Hollolassa

Vaikka kevät saisi jo tullakin, on tämä talvinen sää vaan upean kaunis. Maaliskuun viimeisen päivän yöpakkaset muuttivat Villa Aleksin pihan niin satumaisen näköiseksi, että oli pakko napata kuva muistoksi.

Even though it is now time for spring to come, this wintery weather is just beautiful. Taking the picture was a must, as night frosts on last night of March have changed yard of Villa Aleksi looking just as in fairytale.

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Tarjoamme vuokralle järvenrantamökkejä Lahden seudulla ympäri vuoden ja lomahuoneistoja Vuokatin Katinkullassa viikoille 1 ja 2. Lahden seudun kohteemme sijaitsevat vain 15-20 min ajomatkan päässä Lahdesta ja reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Kaikilla Katinkullan huoneistoillamme on suora järvinäköala sekä lyhyt kävely- tai ajomatka Katinkullan ja Vuokatin monipuolisten palveluiden ääreen. Tervetuloa vieraaksemme!

finland1 england1