Kesä, tule jo! / Come here summer!

Heräävä luonto mökeillä, Hollola, Lahden seutu

Jäät ovat viimein sulaneet pois ja luonto herää henkiin - tänä vuonna vieläpä jotenkin uskomattoman nopeasti. On hienoa huomata, kuinka maisema ja sen virheys muuttuvat päivissä: tämä viime viikolla otettu kuva on jo ihan auttamattomasti myöhässä sen vehreyden kanssa, mitä pihalla näkyy nyt. Kohta on taas kesä! ♥

Ice has finally melted and nature is waking up - somehow this year it feels actually much faster than usual. It is just beautiful to see, how landscape and it's verdancy is changing just in a moment: this picture taken last week is already too old to showcase our yard now - it is much more greener. Soon it is summer again! ♥

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Kaikki kohteemme sijaitsevat vain 10-20 min ajomatkan päässä Lahden keskustasta, reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.
Pidämme huolta mökeistämme ja olemme varustaneet ne vieraidemme tarpeita ajatellen. Tarjoamme myös muitakin palveluita, mm. moottoriveneen vuokrausta, loma-osakkeita Vierumäellä ja Katinkullassa sekä tulkkauspalveluja.
Pyrimme luomaan kaikin puolin hyvän palvelukokemuksen jokaiselle asiakkaallemme - kokeile vaikka itse!