Elämä jatkuu / Life goes on

Mökki Messilässä

Päätimme luopua Messiläntupa-mökistämme jotta voimme keskittyä paremmin mökkien Villa Aleksin ja Kerttulan hoitamiseen. Nyt on haikea mieli, mutta elämä ja yritystoimintamme jatkuu normaalisti. Kaunis kiitos kaikille näiden 15 vuoden aikana Messiläntuvassa vierailleille asiakkaillemme - nähdään rantamökeillä!

We decided to give out our Messiläntupa-cottage, so that we can focus better on our lakeshore cottages Villa Aleksi and Kerttula. The feelings are hard now, but life and our business continues as usual. Now it is time to say thank you to all our customers who stayed at Messiläntupa during these 15 years - see You in our lakeshore cottages!

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Kaikki kohteemme sijaitsevat vain 10-20 min ajomatkan päässä Lahden keskustasta, reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.
Pidämme huolta mökeistämme ja olemme varustaneet ne vieraidemme tarpeita ajatellen. Tarjoamme myös muitakin palveluita, mm. moottoriveneen vuokrausta, loma-osakkeita Vierumäellä ja Katinkullassa sekä tulkkauspalveluja.
Pyrimme luomaan kaikin puolin hyvän palvelukokemuksen jokaiselle asiakkaallemme - kokeile vaikka itse!