Luonto alkaa kirjaimmellisesti mökin oven takana / Wildlife watching

Huoltotiimimme bongasi viime perjantaina Villa Aleksin lähettyvillä kokonaiset 4 ihanan söpöä villipeuraa!
Kuvaa ei ehditty napata, mutta jos vierailet mökeissämme, kannattaa katsoa suuntaan jos toiseenkin - peurat saattavat tulla taas käymään :-)

Our maitenance team has discovered 4 x super cute forest reindeers near Villa Aleksi's yard last Friday!
There was no time to take a photo, but if You are visiting our cottages, it is totally worth of discovering nearby forests - reindeers might come to visit also some other time :-)

1280px Sitka black tailed deer

Photo (c) Steve Hillebrand / Wikipedia

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Tarjoamme vuokralle järvenrantamökkejä Lahden seudulla ympäri vuoden ja lomahuoneistoja Vuokatin Katinkullassa viikoille 1 ja 2. Lahden seudun kohteemme sijaitsevat vain 15-20 min ajomatkan päässä Lahdesta ja reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Kaikilla Katinkullan huoneistoillamme on suora järvinäköala sekä lyhyt kävely- tai ajomatka Katinkullan ja Vuokatin monipuolisten palveluiden ääreen. Tervetuloa vieraaksemme!

finland1 england1