Holiday video from Villa Aleksi - 05/2018

Mietitkö vielä, missä pidät elämäsi parhaat bileet? Älä mieti - varaa itsellesi ja kavereillesi tilava huvila ulkoporealtaalla ja karaokella! ;)
Eikä matka ole kovin pitkä oikeastaan mistään - Lahti 15 min, Pääkaupunkiseutu 1h. Kouvola, Kotka, Tampere, Jyväskylä, Hämeenlinna - kaikki alle 2h ajomatkan päässä.
/
Had ever thought how Finns do party? Check this video from Villa Aleksi! Eeven though the grass is not green yet and the summer has not fully woke up after long winter period, it is fact that we can keep fun in every temperature! Special thanks for the video to our guests, who has visited us during the early spring 2018.

Welcome to have a great party!

Security code
Päivitä

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Kaikki kohteemme sijaitsevat vain 10-20 min ajomatkan päässä Lahden keskustasta, reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.
Pidämme huolta mökeistämme ja olemme varustaneet ne vieraidemme tarpeita ajatellen. Tarjoamme myös muitakin palveluita, mm. moottoriveneen vuokrausta, loma-osakkeita Vierumäellä ja Katinkullassa sekä tulkkauspalveluja.
Pyrimme luomaan kaikin puolin hyvän palvelukokemuksen jokaiselle asiakkaallemme - kokeile vaikka itse!