Ennätysmäärä vieraita pikkumökeissämme / Record amount of guests in our cottages

Lokakuussa 2016 meillä on ilo vastaanottaa kuukauden kävijäennätyksen koko toimintavuosiemme ajalta - molemmissa Messilän mökeissä on 3 lokakuista viikonloppua jo täynnä, Kerttulassa taas jo kaikki viikonloput ja muutama päivä arkenakin. Vieraatkin ovat tulleet mitä erilaisimmista maankolkista, mm. Kiina, Saksa, Venäjä, Ranska, Viro ja Suomi. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme ja toivotamme heidät (ja myös teidät) lämpimästi tervetulleiksi mökeillemme. :)

In October 2016 we have absolute guest record for this month - both cottages in Messilä are fully booked already for 3 weekends in October and Kerttula is fully booked for all weekends and a also for some weekdays. In this month, our guests came from wide variety of countries, i.g. China, Germany, Russia, France, Estonia and Finland.
We thank our guests and wish them (and also You) warmly welcome to spend the holidays at our cottages! :)

欢迎 ! Herzlich willkommen! Добро пожаловать! Bienvenue! Tere tulemast! Tervetuloa!

Jarvin Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen mökkivuokrausyritys. Tarjoamme vuokralle järvenrantamökkejä Lahden seudulla ympäri vuoden ja lomahuoneistoja Vuokatin Katinkullassa viikoille 1 ja 2. Lahden seudun kohteemme sijaitsevat vain 15-20 min ajomatkan päässä Lahdesta ja reilun tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Kaikilla Katinkullan huoneistoillamme on suora järvinäköala sekä lyhyt kävely- tai ajomatka Katinkullan ja Vuokatin monipuolisten palveluiden ääreen. Tervetuloa vieraaksemme!

finland1 england1